REGULAMIN SKLEPU
- Sklep internetowy www.freedombrands.pl (dalej łącznie jako „Sklep”) prowadzi Freedom Brands sp.zo.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: Stanisława Leszczyńskiego 4 / 25, 50-078 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, KRS pod numerem KRS 0000874757, REGON 387758381, NIP 8971886944, która jest również administratorem danych osobowych Klientów Sklepu. W dalszych postanowieniach Regulaminu, w celu uproszczenia komunikacji, posługujemy się określeniem: „Freedom Brands”, „my” lub stosujemy inne zaimki określające pierwszą osobę liczby mnogiej.
- W regulaminie („Regulamin”) opisaliśmy zasady dokonywania zakupów towarów zaprezentowanych w Sklepie („Towary”), rejestracji swojego konta, oraz innych usług opisanych w Regulaminie.
- Regulamin możesz sprawdzić w stopce Sklepu
- Informacje o Towarach, które możesz kupić w Sklepie są zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa, w szczególności art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Towary w Sklepie są szczegółowo opisane. Na stronie internetowej znajdują się informacje w szczególności o właściwościach Towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.
- Wszelkie znaki towarowe i nazwy firmowe, projekty, opisy produktów i inne jego elementy objęte są prawami autorskimi i nie mogą być bez zgody Freedom Brands kopiowane lub w jakikolwiek sposób wykorzystywane do własnych celów
- Zapoznaj się z Regulaminem, a przed złożeniem zamówienia lub założeniem konta w Sklepie, zaakceptuj jego treść. Bez akceptacji Regulaminu nie będziesz mógł nabywać Towarów lub korzystać z innych usług za pośrednictwem Sklepu.
- Informacje, które nam podajesz w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Pamiętaj, że możemy odmówić realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji zamówienia podejmiemy próbę kontaktu w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.
- Dokładamy starań, aby korzystanie przez Ciebie ze Sklepu było sprawne i bezpieczne. Działamy zgodne z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa w tym przedmiocie.
- Nie możesz podejmować działań, które mogą spowodować zagrożenie bezpieczeństwa Sklepu, bezpieczeństwa Twoich danych oraz danych innych klientów lub bezpieczeństwa dokonywanych zakupów.
III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY TOWARÓW
- W Sklepie możesz dokonywać zakupów Towarów oraz korzystać z usług świadczonych przez freedombrands.pl na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Zamówienia w Sklepie możesz składać całą dobę, jednak zamówienia złożone w dni wolne od pracy (niedziele i święta) będą realizowane w najbliższy dzień roboczy.
- Zamówienie możesz złożyć logując się na swoje konto w Sklepie – zalecamy korzystanie z tego sposobu, gdyż znacznie skraca to proces składania kolejnych zamówień (nie musisz każdorazowo podawać swoich danych). Nie musisz mieć jednak konta w Sklepie, żeby złożyć zamówienie – możesz dokonać zakupów bez rejestracji, postępując zgodnie z odpowiednimi instrukcjami na stronach Sklepu.
- Poprosimy Cię o podanie danych niezbędnych do realizacji składanych zamówień. Wszystkie konieczne dane oznaczymy w formularzu zakupowym jako wymagane. Bez podania wymaganych danych nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia oraz wystawić faktury albo paragonu.
- Aby złożyć zamówienie będziesz musiał dochować następujących czynności:
- a) po wybraniu Towarów dodaj je do „Koszyka” wybierając odpowiedni rozmiar, ilość Towarów, ich kolor, a następnie przejdź do „Koszyka” i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na stronie Sklepu,
- b) masz możliwość zmiany zawartości Twojego „Koszyka” przez usunięcie Towarów lub dodanie nowych Towarów, jak również zmianę danych podanych do momentu kiedy klikniesz przycisk „Kupuję i płacę”,
- c) kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę” oznacza, że złożyłeś nam ofertę zakupu wybranych przez Ciebie Towarów na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Po złożeniu oferty otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą podstawowe informacje dotyczące Twojego zamówienia. Ten e-mail będzie zawierał również informacje o sposobie składania reklamacji oraz zasadach odstąpienia od umowy sprzedaży. Pamiętaj, że ta wiadomość stanowi tylko potwierdzenie otrzymania przez Sklep Twojego zamówienia.
- Po otrzymaniu Twojego zamówienia poinformujemy Cię o przekazaniu go do weryfikacji w magazynie, a następnie po weryfikacji zamówienia prześlemy kolejną wiadomość e-mail, w której potwierdzimy realizację złożonego przez Ciebie zamówienia („Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia”) lub odmówimy przyjęcia Twojej oferty zakupu Towarów ze Sklepu i wskażemy przyczyny odmowy.
- Wiadomość email wskazana w punkcie 7 powyżej (Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia”) oznacza, że umowa sprzedaży wybranych przez Ciebie Towarów została zawarta na zasadach opisanych w tym Regulaminie.
- Pamiętaj, że przed otrzymaniem wiadomości wskazanej w punkcie 7 („Potwierdzenie realizacji i wysyłki zamówienia”) możesz w każdej chwili anulować swoje zamówienie – wystarczy skontaktować się z Nami. Jeżeli zdecydujesz się anulować złożone zamówienie, to w każdym wypadku prześlemy Ci maila potwierdzającego anulowanie zamówienia.
- Jeżeli wybrałeś płatność online, Twoje zamówienie zostanie anulowane jeśli:
- a) dane teleadresowe są na tyle niedokładne, że uniemożliwia to dostawę lub kontakt z Tobą w celu potwierdzenia danych,
- b) Twoja płatność za zamówienie nie nastąpi w terminie do dwóch dni roboczych.
- Do złożonych zamówień wystawiamy elektroniczną imienną fakturę VAT na zakupione Towary. Taką fakturę otrzymasz na maila podanego przy składaniu zamówienia. Poprzez akceptację Regulaminu, składasz żądanie wystawienia faktury VAT zamiast paragonu i akceptujesz przesłanie elektronicznej faktury VAT na podany przez Ciebie adres e-mail.
- Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz nabyć Towary w Sklepie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zobowiązany jesteś dodatkowo przekazać nam przed zawarciem umowy sprzedaży dane do wystawienia faktury VAT na firmę, m.in. nazwę i adres Twojej firmy oraz numer identyfikacji podatkowej. Pamiętaj, że w przypadku, gdy nie przekażesz nam tych danych przed zawarciem umowy sprzedaży, dokonujesz zakupu jako konsument.
IV. DOSTAWA I ODBIÓR TOWARÓW
- Towary zakupione w Sklepie dostarczymy na wskazany przez Ciebie w zamówieniu adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Zazwyczaj realizujemy zamówienia w terminie do dwóch dni roboczych, w zależności od wybranej metody dostawy Towarów. Dostarczenie Twojego zamówienia może się opóźnić w okresach wzmożonych zakupów w Sklepie, np. w okresach świątecznych, jednak dokładamy starań, aby Twoje zakupy dotarły do Ciebie maksymalnie w terminie 7 dni od otrzymania przez Ciebie Potwierdzenia realizacji wysyłki i zamówienia. Możemy opóźnić realizację Twojego zamówienia do czasu zaksięgowania przez nas zapłaty ceny za Towary, w przypadku wyboru płatności online.
- Towary dostarczymy do Ciebie w następujący sposób:
- a) firmą kurierską na wskazany przez Ciebie adres na terytorium Polski,
- b) do wybranego punktu odbioru (np. punkt odbioru firmy kurierskiej)
Szczegółowe informacje o formach i kosztach dostawy Towarów znajdziesz tutaj:
https://freedombrands.pl/pages/wysylka-dostawa-czas-realizacji
V. CENY I METODY PŁATNOŚCI
- Ceny Towarów w Sklepie podajemy w polskich złotych. Podane ceny zawierają podatek VAT.
- Możesz opłacić zamówienie wybierając jedną z metod płatności dostępnych w Sklepie. Sposoby płatności dostępne w Sklepie prezentowane są na podstronie Metody płatności: https://freedombrands.pl/pages/metody-platnosci oraz w procesie zakupowym na kroku z wyborem metody płatności.
- Jeżeli wybierzesz Płatności online, środki muszą zostać zaksięgowane na koncie freedombrands.pl w terminie do 2 dni od momentu złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Możesz oczywiście ponownie złożyć zamówienie, wybierając inną metodę płatności lub dokonując Płatności online w terminie.
- Pamiętaj, że możemy zmienić ceny Towarów w Sklepie, zmienić asortyment, wprowadzać promocje lub inne obniżki produktów, ale zmiany takie nie będą naruszały zawartych już umów sprzedaży lub praw Klientów, którzy korzystają z określonej promocji.
VI. REKLAMACJE TOWARÓW
- W Sklepie sprzedajemy wyłącznie nowe i oryginalne Towary. FreedomBrands.pl odpowiada za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
- Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie Towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz postanowieniami Regulaminu.
- Reklamację możesz złożyć w następujący sposób:
- a) odeślij reklamowany Towar z pisemnym opisem wady – możesz skorzystać z udostępnionego przez nas formularza reklamacyjnego pobranego ze strony Sklepu, ale nie jest to konieczne,
- b) reklamację prześlij listem poleconym lub inną formą przesyłki na adres: Sklep Internetowy Finds - Magazyn Sellbee, Ul. Henryka Dąbrowskiego 44, 59-930 Pieńsk z dopiskiem „Reklamacja FINDS”.
- c) otrzymasz od nas informacje o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego przez Ciebie Towaru.
- Składając reklamację jesteś uprawniony do:
- a) żądania doprowadzenia Towaru do zgodności z umową poprzez jego wymianę lub naprawę.
Jeśli zarówno naprawa jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby dla nas nadmiernych kosztów, możemy odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową w wybrany przez Ciebie sposób, tj. poprzez naprawę lub wymianę. Wówczas przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny.
- b) złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny (ze wskazaniem do jakiej kwoty) lub odstąpienia od umowy, jeśli:
- nie dokonaliśmy naprawy lub wymiany Towaru lub w stosownych przypadkach nie dokonaliśmy naprawy lub wymiany zgodnie z przepisami lub odmówiliśmy naprawy lub wymiany z uwagi na to, że były niemożliwe lub wymagały nadmiernych kosztów;
- brak zgodności Towaru z umową występuje nadal pomimo, że próbowaliśmy doprowadzić Towar do zgodności z umową (poprzez jego wymianę lub naprawę);
- brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania naprawy lub wymiany Towaru;
- oświadczyliśmy, że nie doprowadzimy Towaru do zgodności z umową (poprzez wymianę lub naprawę) w rozsądnym czasie lub bez poważnych niedogodności dla Ciebie lub jasno wynika to z okoliczności;
przy czym masz prawa do odstąpienia od umowy, jeśli brak zgodności z umową jest nieistotny.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, odeślemy Towar wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
- Przy odbiorze przesyłki zwróć uwagę, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru zażądaj od przewoźnika lub osoby wydającej Ci Towary w punkcje odbioru sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki lub zgłoś uszkodzenia zgodnie z instrukcją przekazaną w paczkomacie InPost.
- Postanowienia niniejszego pkt VI powyżej stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
VII. ZWROTY TOWARÓW – ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Jeżeli nabywasz Towary jako konsument, to możesz odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyn, na zasadach określonych poniżej.
- Możesz odstąpić od umowy sprzedaży Towarów w Sklepie w terminie 30 dni od dnia odbioru Towarów.
- Możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w następujący sposób:
- Wypełnij formularz zwrotu i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. Formularz możesz pobrać TUTAJ. Jeżeli nie posiadasz drukarki lub nie chcesz korzystać z naszego formularza, przygotuj własnoręczny zwrot. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas druku, który znacznie ułatwi Ci dokonanie zwrotu.
- odeślij Towar, którego dotyczy odstąpienie od umowy, na adres:
FINDS - Magazyn Mercheo Fulfillment, Ul. Henryka Dąbrowskiego 44, 59-930 Pieńsk z dopiskiem „Zwrot FINDS”.
- Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży Towarów:
- a) będziesz zobowiązany do pokrycia kosztów odesłania do nas Towaru, którego dotyczy odstąpienie,
- b) zwrócimy Ci otrzymane od Ciebie płatności, niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu. Zwrócimy również koszty dostawy jeżeli zwracasz wszystkie zakupione w ramach jednego zamówienia Towary.
- c) zwrotu dokonamy przy użyciu tej samej metody, którą wykorzystałeś do dokonania zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na zwrot przy użyciu innych środków – w każdym wypadku nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zapłaconych kwot.
- Pamiętaj jednak, że zgodnie z prawem odpowiadasz za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania nabytego Towaru.
- Postanowienia niniejszego pkt VII stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNA
- Za pośrednictwem Sklepu FreedomBrands.pl świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną następujące usługi:
- a) umożliwiania zawierania umów sprzedaży on-line Towarów w Sklepie, zgodnie z Regulaminem,
- b) umożliwiania zakładanie konta Klienta w Sklepie i korzystanie jego funkcjonalności.
- Jesteś uprawniony do odstąpienia od zawartych umów sprzedaży Towarów w Sklepie na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa oraz w Regulaminie.
- Aby korzystać ze Sklepu zgodnie z jego funkcjami potrzebujesz:
- a) dostępu do sieci internet,
- b) korzystania z typowej przeglądarki internetowej typu: Chrome, Safari, Opera, FireFox lub podobne,
- c) konta poczty elektronicznej.
- Możesz złożyć reklamację co do świadczonych przez FreedomMoses.pl usług przesyłając wiadomość e-mail na adres Biura Obsługi Klienta: sklep@freedombrands.pl lub kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta. Składając reklamacje opisz czego ona dotyczy, wskaż nam również swoje oczekiwania co do tego, jak ma być załatwiona. Rozpatrzymy Twoje zgłoszenie najszybciej jak to będzie możliwe, a w każdym razie uzyskasz odpowiedź w terminie 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.
IX. ZAPISY KOŃCOWE
- Przed zawarciem umowy sprzedaży produktów w Sklepie powinieneś zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść. Przy każdym zamówieniu umożliwiamy Ci przeczytanie Regulaminu. O zmianach Regulaminu poinformujemy Cię w wiadomości e-mail, jeżeli posiadasz konto w Sklepie. W przypadku gdy nie będziesz akceptował planowanych zmian, możesz zażądać usunięcia swojego konta w Sklepie w każdym czasie.
- Do sprzedaży produktów w Sklepie stosujemy prawo polskie.
- W sprawach, których nie uregulowaliśmy w Regulaminie stosujemy odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Możemy zmienić Regulamin w przypadkach takich jak:
- a) zmiana przepisów prawa lub ich interpretacji przez odpowiednie organy lub na skutek orzeczeń sądów, jak również wyjaśnień, interpretacji lub zaleceń wydanych przez odpowiednie organy państwowe, jeżeli ma to znaczenie dla postanowień Regulaminu,
- b) zmiana sposobu świadczenia usług objętych Regulaminem, co może być spowodowane przyczynami technicznymi i technologicznymi, względami bezpieczeństwa, potrzebą usprawnienia działania Sklepu lub podniesieniem jakości świadczonych przez nas usług,
- c) zmiana zakresu lub sposobu świadczonych usług na podstawie Regulaminu przez wprowadzenie nowych funkcji lub usług, modyfikację lub wycofanie dotychczasowych funkcji lub usług,
- d) zmiana sposobów płatności lub wysyłki,
- e) konieczność wprowadzenia zmian redakcyjnych.
- Zmiany Regulaminu mają zastosowanie do umów sprzedaży Towarów w Sklepie zawartych po wejściu w życie zmian.