Zwroty
Najprawdopodobniej zostaliście oszukani przez sklep/sprzedawcę, w którym kupiliście te produkty. Polecam potraktować to doświadczenie jako nauczkę na przyszłość i czytać więcej informacji na temat sklepów, w których kupujecie. Warto czytać regulamin, politykę prywatności sklepu, sprawdzać czy w regulaminie są dane firmy, czy regulamin i polityka zwrotów odpowiada wytycznym Unii Europejskiej jak powinny wyglądać regułami itd.
Polecamy stronę rządową, która wyjaśnia jak nie dać się oszukać w sklepie internetowym https://www.gov.pl/web/baza-wiedzy/zakupy-online---jak-nie-dac-sie-oszukac
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
Aby dokonać zwrotu:
1. Wypełnij formularz zwrotu i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. Formularz możesz pobrać TUTAJ. Jeżeli nie posiadasz drukarki lub nie chcesz korzystać z naszego formularza, przygotuj własnoręczny zwrot. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas druku, który znacznie ułatwi Ci dokonanie zwrotu.
2. Wyślij paczkę. Zwrot odeślij we własnym zakresie na adres naszej obsługi klienta: FINDS - Magazyn Mercheo Fulfillment , Ul. Henryka Dąbrowskiego 44, 59-930 Pieńsk z dopiskiem „Zwrot FINDS”.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
3. Poczekaj na informacje z naszej strony o otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu
Termin zwrotu płatności może wynieść od 3 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Staramy się jednak, żeby zwrot środków nastąpił maksymalnie w ciągu 3-4 dni od daty otrzymania zwrotu.
Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszej obsługi klienta, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.
Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym możesz się z nami kontaktować to: sklep@finds-store.pl
Zwracany towar wyślij do nas na adres:
Ul. Henryka Dąbrowskiego 44
59-930 Pieńsk
tel. +48 739 927 379